Velkommen til Munkebjerg Gymnastikforening!

Ungehold

Mål

Munkebjerg Gymnastikforening (MGF) er en forening beliggende i Odense. Vores forening omfavner en bred vifte af gymnastikhold i forskellige niveauer, lige fra energiske børnehold til dedikerede konkurrencehold. Vi tror på, at gymnastik ikke kun handler om bevægelse, men også om at skabe forbindelser og oplevelser, der varer hele livet.

For alle

Gymnastik er for dig, uanset hvem du er! Hos os er alle velkomne, uanset alder og niveau. Vi tror på, at glæden ved bevægelse er noget alle kan opleve sammen. Så udforsk, ha’ det sjovt, og vær en del af vores fællesskab.

Ungehold